Translate

środa, 17 lipca 2013

Music is like a heart! It will be with you for life!

Muzyka jest ważna w życiu człowieka. Przez te piękne dźwięki można wyrazić swoje uczucia! To ona sprawia, że JA chcę ŻYĆ!
MUZYKA... to takie piękne, małe słowo!
Muzyka tworzy wszystko! Bo czym byłby taniec bez melodii, albo film bez podkładu? BYŁBY TO WIELKIE NIEWYPAŁY!
Każdy słucha własnego stylu muzyki pop, rock itd.. JA KOCHAM WSZYSTKO!
Każdy dźwięk zapisuje się w tobie. Po ok. 3 minutach jesteś tak nią napełniony, że masz chęć eksplodować RADOŚCIĄ! Nogi same zaczynają się ruszać, wargi tak samo...
Ten kto ma muzykę W SERCU wie co oznacza życie bez NIEJ! Nie wytrzymałabym dnia bez choćby jednej piosenki! Zawsze i tak nucę coś pod nosem, albo oglądam eska.tv!

Gdy masz zamiar wysłuchać piosenki, zamknij oczy.. Naciśnij PLAY i wsłuchuj się w każde słowo! Zrozum sens utworu! TO SPRAWI, ŻE BĘDZIESZ SZCZĘŚLIWSZY!

Ty zapewne też zakochujesz się w głosie danego wykonawcy.

James Arthur - Impossible... Jego piękny, niewinny i czasem ostry głos powoduje, że w moim brzuchu jest pełne stado motyli, a gdy wydobywa on ostatnia nutę melodii od razu naciskam REPLAY!
Melodia sama wypada Ci z ust, a słowa wpadają do wnętrza Ciebie, kodując je w Twoim sercu!


Justin Timberlake - Mirrors... Słowa jego piosenek są tak piękne, że aż chcesz latać!!! Masz ochotę wzbić się w górę i zatrzymać się  przed samym lustrzanym niebem.
Talent Justina tak samo jak jego głos jest NIE DO OPISANIA! Można powiedzieć: CHODZĄCY ANIOŁ!
Chodź sama długość utworu może Cię zdziwić, to i tak będziesz chcieć słuchać tego w nieskończoność!
Jeżeli nie słyszałeś tej piosenki POSŁUCHAJ JEJ DO KOŃCA! Ostatnie dwie minuty sprawiają właśnie tą "chęć latania"!


Sammy Adams feat. Mike Ponser - LA  Story... Pierwsze dźwięki tej piosenki  zaczynają "twoją własna historię"! Piosenka doskonała jest do jazdy na rolkach, czy rowerze! DOSTAJESZ WTEDY TAKIEGO POWERA! AŻ CHCE SIĘ ŻYĆ!
Z tym utworem mógłbyś jeździć przez godziny i nie narzekałbyś na ból nóg, a piosenka i tak Ci się nie znudzi, ponieważ jest ZBYT FAJNA ! ;)


Dawid Kwiatkowski - Biegnijmy .... Ta piosenka również doskonała jest do spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu, rolki itd. . Dawid jest nastolatkiem, którego "znam" od niedawna ! Zaskoczył mnie jego głos jak i wiek! Kwiatek ma 17 lat i jest mega przystojny (musiałam napisać) ! Cieszę się, że w Polsce "kwitnie" coraz więcej tak utalentowanych gwiazd!
Oprócz śpiewu Dawid prowadzi wspaniałego bloga LINK dzięki czemu fani Kwiatka mogą poznawać Go z dnia na dzień coraz LEPIEJ! Hah! Zauważyłam, że Dawid ma dobre, a nawet bardzo dobre kontakty z eska. Ale dzięki temu "poznałam" naszego Kwiatka :P


Kolejny Polak i kolejny DAWID!!
Dawid Podsiadło - Trójkąty i kwadraty ... Wsłuchaj się w tekst i spróbuj go zrozumieć! Jeśli słuchasz tą piosenkę setny raz i nic nie rozumiesz to posłuchaj jej jeszcze kilka razy, aż ZROZUMIESZ to co jest tam ukryte!
Pierw nie rozumiałam tej piosenki i szczerze? NIE PODOBAŁA MI SIĘ  (Dawid! Bardzo Cię przepraszam!). Dlaczego? Bo jej nie zrozumiałam! Gdy usłyszałam na eska.tv ponownie tą melodię.. zamknęłam oczy i coś we mnie trafiło! NAGLE MNIE OLŚNIŁO! Niezrozumiały tekst (chodź niby prosty) bardzo przypadł mi do gustu!
Dziś nie umiem zasnąć nie wysłuchawszy wcześniej "Trójkątów i kwadratów" !


(Z nieznanej mi przyczyny nie mogłam dodać teledysku do tego utworu, przepraszam.)

Jest jeszcze jedna piosenka, która nie powinna być dziś w internecie, ale wszyscy nie wiedzą dlaczego już jest...
One Direction - BEST SONG EVER... Jak większość Directioners czekałam na nią dość długo! Gdy usłyszałam pierwsze słowa Najlepszej piosenki, moja twarz rozpromieniała się! Do tej pory naciskam REPLAY!
TUTAJ możecie posłuchać BEST SONG EVER !  

PAMIĘTAJCIE!
Muzyka jest jak serce! Będzie z tobą do końca życia! 
xoxoxo
Jennifer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz