Translate

piątek, 19 lipca 2013

ONE DIRECTION IS MY LIFE !

MIŁOŚĆ DO ONE DIRECTION!
Drogie koleżanki i drodzy koledzy #Directioners!
Wszyscy polscy fani naszego ukochanego boysbandu @onedirection czekają z niecierpliwością choćby na jeden ich koncert!
Dziś miałam wspaniały dzień, myślałam, że nic mi go nie zepsuje!
Dostałam wymarzoną torbę z #1D oraz converse'y ! Było to spełnienie moich marzeń, ale nie wszystkich i nie tak bardzo ważnych do ŻYCIA!
Teraz płaczę i słucham ulubionej piosenki #1D MYB,a łzy spadają jedna po drugiej na czarną, zdartą klawiaturę laptopa...
Sama nie wiem co jest dokładnym powodem tej załamki! Może to, że nikt mnie nie kocha! Wszyscy mi mówią, że się zmieniłam. Tak wiem, że się zmieniłam, ale to wszystko przez nich!
Zaczyna przeklinać przed rodzicami i co? No i oczywiście zostaję obrzucona najgorszymi słowami... Takimi słowami, które ranią, ale strasznie ranią człowieka! Rodzice pytają się kto nauczył mnie takich słów... No kto, kto? ONI! Nie pochodzę z patologicznej rodziny. Mój ojciec ni matka nie piją, nie palą, mają prace. Ale jak to małżeństwo czasami się kłócą...

Oglądając teledysk do WMYB w jakości HD pomyślałam: Kur*a jakie ja jestem naiwna! Okey, jak chłopcy przyjadą to przyjadą... Pójdę na ich koncert i będę miała najtańszy bilet.Zapłacę ok 150 zł za to, że ich zobaczę z odległości 10 metrów! Nawet jest to nierealne, że będę miała wejściówkę VIP! Żadnego konkursu z Bravo lub eski Nie wygram, bo nigdy nie wygrywam, NEVER!
... MIŁOŚĆ DO ONE DIRECTION...
NIGDY NIE POZNAM ONE DIRECTION I PRZEZ TO SERCE MI SIĘ KROI! Nigdy nie poznam tych kogo NAPRAWDĘ KOCHAM! Z kogo mogę brać przykład...
Gdyby człowiek miał Tyle pieniędzy, że wystarczyłoby na całe życie i jeszcze 100 lat...
Mam jedno szczęście! TA JEDNA NAJWSPANIALSZA RZECZ NA ŚWIECIE!
MOJE URODZINY! 23 LIPCA! TAK KOCHAM TEN DZIEŃ!
...
Gdy sobie pomyślę, że te wszystkie blogi z NASZYMI "historiami" NIGDY SIĘ NIE SPEŁNIĄ, To leżę i RYCZĘ, ale wiecie... RYCZĘ BO MUSZĘ SIĘ WYPŁAKAĆ!
...
I LOVE YOU, ONE DIRECTION!!
Kocham też wszystkich, którzy czytają tego bloga.
Prosimy o udostępnianie, obserwowanie i polecanie. Dziękujemy!

xoxoxo 
Jennifer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz